Postoji toliko puno načina oglašavanja koje možete iskoristiti za svoje poslovanje kao što su oglasni panoi, reklamiranje na tv-u ili radiju, oglašavanje na društvenim mrežama i sl. No, hoće li neki od navedenih načina pridonijeti boljem i uspješnijem poslovanju?
Iako nije prva metoda koji vam pada na pamet, oslikavanje vozila je jedan od najučinkovitijih načina za oglašavanje velike ili male tvrtke.
7 prednosti oslikavanja vozila
Privlačenje pažnje: kombinacija boja i atraktivnih slikovnih elemenata na vozilu idealan je način za isticanje od drugih vozila na cesti. Ostali vozači s kojima se susrećete neće previše pažnje obraćati na obični bijeli kombi, ali zato će iz daleka primijetiti oslikano vozilo. Oslikavanje vozila je, naime, toliko privlačno da jednostavno mami pažnju svih koji se nalaze u blizini.
Proširite svoju publiku: ovisno o tome koliko ga često koristite, oslikano vozilo svaki mjesec može dotaknuti nekoliko stotina ili tisuća potencijalnih klijenata. Kad razmislite o tome koliko bi vas koštalo stvaranje iste količine utisaka preko tv-a, radija ili putem tradicionalnog oglašavanja u novinama, postajete svjesni koliko je zapravo oslikavanje vozila jeftin način oglašavanja.
Ostavlja dobar dojam: za razliku od radijskih ili tiskanih oglasa koji ometaju čitanje ili slušanje, oslikana vozila privlače pažnju bez uznemiravanja. Potencijalni klijenti mogu lako uočiti i shvatiti vašu poruku bez odvraćanja njihove pažnje od onog što trenutno rade. Važno je napomenuti da korisnici bolje reagiraju na takva oglašavanja koja im nisu nametnuta. Oslikano vozilo opisuje vašu tvrtku, vaše poslovanje te ostavljate pozitivan dojam na potencijalne klijente.
Jednokratni trošak: za razliku od panoa, oglasa u novinama ili na internetu koji konstantno iziskuju troškove, oslikavanje vozila je jeftinije i stoga isplativije. Izgled vozila možete mijenjati kad god poželite. Dobro i kvalitetno odrađen posao oslikavanja vozila može trajati nekoliko godina.
Sloboda oslikavanja: vozilo možete oslikati na način koji najbolje odgovara vašem poslovanju. Niste ograničeni na grafiku ili fontove koji postoje na printeru, što znači da i na vozilu možete imati isti logotip koji se pojavljuje na vašoj web stranici i posjetnicama. Tako stvarate dosljednost vaše robne marke, što također utječe na privlačenje pažnje slučajnih prolaznika.
Zaštita vozila: osim promotivne svrhe, oslikavanje vozila pruža zaštitu vašem limenom ljubimcu od vanjskih utjecaja. Održavanje vozila u dobrom stanju sačuvat će njegovu vrijednost, a samim time, na raspolaganju ćete imati više financijskih sredstava za dodatne marketinške aktivnosti. Za oslikavanje vozila koriste se namjenski materijali koji pružaju zaštitu od ogrebotina ili udubljenja zbog nečistoća na cesti. Osim toga, s vozila se vrlo lako i jednostavno može ukloniti oglas bez oštećenja boje, tako da je poželjno da s vremena na vrijeme izmijenite i osvježite izgled vozila.
Povećavanje svijesti o tvrtki: s obzirom na to da reklama na vozilu prati vas, s vremenom će lokalno, ali i stanovništvo sa šireg područja početi prepoznavati vaše vozilo. Stvorit će se osjećaj kao da su odavno upoznati s vašim poslovanjem, što će usaditi dodatni osjećaj povjerenja i pouzdanja. Prihvaćanje od strane manje lokalne zajednice može donijet nebrojeno mnogo koristi malim i srednjim poduzetnicima.