Cjenici

Izrada cjenika temeljni je način za predlaganje korporativne i komercijalne aktivnosti

Budući da su takvi popisi jedni od glavnih alata za predstavljanje proizvoda na tržištu, bez obzira na to o kakvom je poslovanju riječ. Razmotrimo temeljne aspekte kada je u pitanu izrada cjenika.

Postoji velika razlika između kataloga i cjenika; glavni cilj cjenika je predstaviti informacije o proizvodu kao što su cijene, količina i doza (ml/l).

Za razliku od kataloga proizvoda, cjenici nisu nužno predodređeni za promoviranje nekog brenda, premda se cjenik s takvom funkcijom bolje provlači na tržištu.

Budući da se distribuira stvarnim i potencijalnim klijentima kako bi se predstavio asortiman neke tvrtke ili ugostiteljskog objekta, cjenik se uglavnom koristi kao prodajni alat.

No, on se interno može koristiti i za katalogiziranje vlastitih proizvoda za obradu podataka vezanih uz informacije i cijene, kao i za prijenos informacija o proizvodu u različite odjele i različitim dobavljačima.

Cjenik je odraz poslodavca prema poslovanju

Osim toga, to je prvi kontakt gosta i vašeg ugostiteljskog objekta. Zamislite da netko u kafiću ima papirnati cjenik koji nije oblijepljen folijom i načet je sa svih strana.

Ako su cjenici jedni od glavnih alata za privlačenje klijenata, možete li samo zamisliti kakva je usluga tog istog kafića. Jasno je, to ne mora značiti lošu uslugu, ali u takvom bi slučaju usluga trebala biti na zaista zavidnoj razini jer do sada poslodavac ni na koji način nije ukazao na kvalitetu.

Ne dopustite da reklamni i komercijalni proizvodi igraju ulogu o vašem poslovanju. Odlučite se za profesionalnu izradu cjenika prema vašim željama. Uzimajući u obzir standarde logotipa kafića, profesionalci će izraditi cjenik koji će u potpunosti odgovarati vašem poslovanju. Iako postoje nepisani standardi formata, poslodavci se sve više odlučuju na posebne zahtjeve i želje kada je u pitanju ne samo format cjenika nego i njegov oblik te vrsta papira.

U većini slučajeva riječ je o obostranom tisku u boji. Obično se koristi papir težine 300 grama, upotrebljavaju se različiti tonovi i nijanse boja. Radi trajnosti i dugovječnosti te boljeg vizualnog efekta stručnjaci preporučuju plastificiranje cjenika.

Cjenik se može sastojati od nekoliko stranica te može biti dodatno uvezan, uglavnom spiralnim uvezom. S obzirom na to da cjenik mora biti otporan na često korištenje, habanje i savijanje, sama kvaliteta njegove izrade je od presudnog značaja.

Nemojte pokrenuti vaše poslovanje na pogrešan način. Potrudite se stvoriti trajni dojam koristeći pravila grafike i grafičkog dizajna koja ćete ukomponirati s odabranim marketinškim materijalima.

Poboljšajte svoju sliku, sliku vašeg poslovanja. Zadivite goste na prvu. Izdvojite se od ostatka konkurencije i zatražite pomoć profesionalaca koji će, imajući na umu vaše financijske mogućnosti i, naravno, želje, pomoći izraditi vaše reklamne i komercijalne materijale kako biste privukli potencijalne klijente i probili se na vodeće mjesto.

Pregledajte naše radove

Trebate li izraditi cjenik ? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik