Jelovnici

Jelovnik je po svojoj svrsi važan dio ugostiteljskog objekta, a njegov izgled i dizajn odaju profesionalnost usluge koju pružate.

Jelovnik treba biti osmišljen tako da ističe vaše najpopularnije specijalitete, a pravi dizajn mješavina je psihologije, umjetnosti i, naravno, vašeg poslovanja.

Dizajn i sama izrada jelovnika podređena je okolini u kojoj se jelovnik koristi. Primjerice, ugostiteljski objekti na bazenima obavezno moraju biti vodootporni, lako čitljivi pri jakom svjetlu te otporni na izbljeđivanje.

Izgled jelovnika jedna je od najvažnijih stavki marketinških strategija te kao takav mora biti usklađen s vašim poslovanjem. Bez obzira na to koliko je hrana ukusna, ljudi obično odluče na temelju onoga što vide i pročitaju. Izgledom zanimljiv jelovnik zasigurno će potaknuti brojne ljubitelje dobre hrane da zavire u vaš restoran.

Prilikom izrade jelovnika treba obratiti pozornost na:

Razmak između slova
Font slova
Položaj slova
Margine
Logotip (logo ili slogan)

Pomoću kvalitetno dizajniranog jelovnika možete stvoriti izvrstan dojam te poboljšati i povećati razinu vašeg poslovanja.

Izrada jelovnika

Za izrade jelovnika uglavnom su „zadužene“ profesionalne tvrtke koje se bave dizajnom. Kako bi i vaš jelovnik „na prvu“ zainteresirao širu publiku, savjetujemo vam da posjetite stručnjake koji će izraditi originalne i jedinstvene jelovnike te vam pomoći u poboljšavanju i širenju vaših usluga i proizvoda.

4 razloga zbog kojih je važno da jelovnike izrađuju profesionalni dizajneri

1. Pozicioniranje: pozicioniranje stranica jelovnika (ako je riječ o jelovniku u obliku knjige) kao i svih stavki na stranici iznimno su važne u smislu privlačenja pozornosti od strane gosta. Ako imate jelovnik na dvije stranice, ljudi će najvjerojatnije najprije pogledati gornju desnu stranu. Ako se jelovnik sastoji od tri stranice, većina ljudi najprije otvori sredinu. Što se tiče pozicioniranja određene vrste jela, veća je vjerojatnost da će se gosti odlučiti za ona jela koja se nalaze na prvom ili zadnjem mjestu.

2. Font i oblikovanje: font i oblikovanje slova također su važni kod dizajniranja jelovnika. Potrudite se uskladiti font tako da odgovara ukusima i potrebama vaših potencijalnih klijenata. Primjerice, ako su glavni potrošači starije osobe, obavezno koristite veći font, kako bi lakše mogli pročitati ono što piše na jelovniku. Što se tiče oblikovanja, bijeli slobodni prostor na jelovniku iznimno je važan, jer je to „mjesto odnosno trenutak kada vaši gosti odmaraju oči“. Jelovnici na kojima ima previše toga što je napisano mogu biti frustrirajući za čitatelja. Zato opisi jela moraju biti kratki. Osim toga, na jelovnicima često znaju biti uokvirena jela. To je još jedan način skretanja pozornosti, no kao i u svemu, ne treba pretjerivati.

3. Opisi jela: uz kratak opis jela, postoji još nekoliko dobrih savjeta kojih biste se trebali pridržavati. Cijene nikako ne treba odvojiti posebnom okomitom linijom od opisa jela. Tako se samo povećava vjerojatnost da će se gost usredotočiti na cijenu, a ne na opis jela. Uz pojedine opise specijaliteta slobodno možete dodati male ikone koje suptilno privlače pažnju.

4. Održavanje jelovnika: jelovnik mora biti čitav i čist. Ne dopustite da gosti stvore krivi dojam o vašem restoranu, samo zato što niste vodili brigu o izgledu jelovnika.

Trebate izraditi jelovnike ? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik