Što i kako radimo?


Oglašavanje na LED displejima

Istraživanje dinamičkog oglašavanja pokazalo je kako se 94% gledatelja koji prolaze pokraj digitalnih displayja sjeća što su vidjeli, dok se svega 43% gledatelja koji prolaze pokraj „papirnatih“ billboarda sjeća sadržaja na njima. Oglašavanje na digitalnim displejima šest je puta efikasnije nego oglašavanje na statičnim (papirnatim) billboardima.

U usporedbi s tradicionalnim medijima oglašavanja, LED digitalno oglašavanje ima sljedeće prednosti:

  • „pokretne reklamne poruke“ dokazano su OSAM PUTA oku privlačnije nego statične reklame
  • Stalno povećanje rezolucije LED displeja pretvara ih u VELIKE monitore HD rezolucije
  • Mogućnost višestrukog rekamiranja jednog oglašivača na istome mediju
  • Daljinski nadzor nad promjenom reklamnog oglasa samo jednim klikom miša na PC-u, BEZ TROŠKOVA IZMJENE VIZUALA

Pogledajte primjere oglašavanja na LED display-u