Slova od stiropora

U današnje vrijeme sve češće se koristi stiropor za izradu reklama, natpisa i ostalih elemenata.

Razlog tome leži u činjenici da je stiropor iznimno jeftin materijal. Reklame se lako i jednostavno postavljaju i jednostavne su za obojiti. Osim toga, možete ih dodatno ukrasiti odgovarajućom rasvjetom i postići ugođaj kakav ste oduvijek željeli.

Prednosti izrađivanja reklama od stiropora

Stiropor je materijal koji se koristi u različite svrhe; u automobilskoj industriji, u izradi kuhinjskih uređaja i pomagala, u prehrambenoj industriji, točnije prilikom posluživanja toplih obroka, u medicini, zatim kao zaštita proizvoda od oštećenja prilikom transporta i prodaje, no danas se najčešće koristi za izradu natpisa i reklama.

Jednostavnost uporabe: reklame od stiropora koriste se kao unutarnje i vanjske reklame, ovisno o željama klijenta. Stiropor je iznimno fleksibilan i kvalitetan materijal. Osim toga, izdržljiv je i vodootporan, stoga je zaista prikladan za sve situacije. Fleksibilnost stiropora omogućuje izradu bilo kojeg oblika i prilagođavanje željama klijenata. Ako želite eksperimentirati, reklame na stiroporu mogu se izrezivati na razne oblike te se kao takvi mogu prilagoditi željenom obliku. Jednostavno nanošenje boja čini ovaj materijal idealnim za bilo koji oblik reklamiranja.

Kvaliteta materijala: reklama od stiropora izrađuje se na način da bude otporna na vanjske atmosferske utjecaje kao što su vlaga, toplina, mraz, ultraljubičasto zračenje i mnogi drugi.

Prilagođenost: reklame od stiropora mogu se prilagoditi poslovnim logotipovima ili bilo kojoj drugoj reklamnoj poruci.

Niski troškovi: izrada reklama od stiropora ne zahtijeva velike financijske troškove, a rezultat koji ćete dobiti je nemjerljiv.

Povećanje vidljivosti: ako želite proširiti vaše poslovanje, reklame od stiropora najbolji su način privlačenja pozornosti u odnosu na bilo koju drugu vrstu materijala.

Što treba uzeti u obzir prilikom postavljanja reklame od stiropora?

Postoje određeni čimbenici koje treba uzeti u obzir prilikom izrade reklame (oblika stiropora). Reklama treba biti odgovarajućih dimenzija kako bi bila vidljiva i na većim udaljenostima.

Osim toga, mora biti postavljena na mjesto na kojem će najviše doći do izražaja i gdje je populacija ljudi najveća.

Zatim, poruke odnosno reklame koje želite prikazati moraju biti organizirane tako da će se moći lako vidjeti i pročitati. Ako se reklama sastoji od više riječi, one ključne trebaju biti naglašenije što veličinom, što drugom bojom, jer raznolikost boja i fontova čini vašu reklamu upečatljivijom.

Ipak postoje određene stvari koje treba uzeti u obzir prilikom izrađivanja ovakvih reklama. S obzirom na to da zagrijana žica ulazi u unutarnji dio slova, ona stvara malu rupu koja se treba popuniti odnosno zakitati. Rupice se ispunjavaju pomoću silikona ili običnog gipsa.

Zatim, kada govorimo o bojanju stiropora, najčešće se koriste obične boje za krečenje, ako je riječ o postavljanju reklame u unutarnjim prostorima. Ako se reklama postavlja u vanjsko okruženje, stiropor se boji fasadnom bojom.

Zadnja stvar prilikom izrade reklame od stiropora jest montiranje. Za potrebe montiranja koriste se šablone odnosno papiri, jer je to najefikasniji način postavljanja slova. Izrađena reklama silikonom se lijepi na zid, fasadu ili bilo koje drugo predviđeno mjesto.

Trebate li reklame od stiropora? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik