Oslikavanje izloga i štandova

Oslikavanje izloga i štandova predstavlja najizravniji oblik oglašavanja

Kada je u pitanju promoviranje vaše tvrtke, svaki je izlog idealna prilika za to.

Razvoj današnje tehnologije i materijala omogućuje brzo, kvalitetno i jeftino oslikavanje izloga.

Oslikani izlozi ne samo da poboljšavaju izgled vaše poslovnice nego i pomažu privući pažnju svakog prolaznika. Osim toga, sudjeluju u komunikaciji te poboljšavaju ugled vaše tvrtke i brenda.

Za oslikavanje izloga i štandova uglavnom se koristi isprintana ili istkana folija koja se lijepljenjem postavlja na odabranu površinu.

Kako bi se upotpunio dojam i izgled izloga, koriste se i izrezana slova od pleksiglasa ili stiropora.

Oslikavanje izloga idealna je prilika za povećavanje vidljivosti vaše poslovnice, za naglašavanje važnijih događaja te za komuniciranje s kupcima.

Prednosti oslikavanja izloga i štandova

Učinite svoj prostor atraktivnijim: „goli“ prozori ponekad mogu djelovati prilično jadno ili otužno. Kako i vašu poslovnicu ne bi snašla ista sudbina, savjetujemo vam da se na vrijeme obratite profesionalcima koji će oslikati izlog i učiniti ga jedinstvenim.

Poboljšajte ugled vašeg brenda: odlučite se za oslikavanje izloga i povećajte vrijednost te poboljšajte ugled vašeg brenda. Izlozi se mogu oslikati na razne načine; zabavni, nostalgični, ozbiljni, elegantni i sl. Bez obzira na to za što se odlučite, imajte na umu da oslikani izlog odgovara i opisuje vašu tvrtku ili poslovnicu.

Pomozite klijentima da vas pronađu: tradicionalni način povećavanja vidljivosti neke tvrtke odnosi se na postavljanje natpisa ili znakova na fasadu, uz cestu ili iznad prozora. Iako je ovo korisno za osobe koji se ne nalaze u neposrednoj blizini, veći se učinak ipak postiže oslikavajući izloge te „mameći“ potencijalne kupce u svoje odaje. Postavljanjem svog imena, logotipa i ostalih informacija u razini očiju, možete uspješnije komunicirati s korisnicima. Osim toga, ako se odlučite za dosad neviđeni dizajn, vjerujte, bit ćete zapamćeni i po tome. Primjerice, na putu do posla svakodnevno prolazite pored zanimljivo oslikanog izloga. Zastali ste i pročitali usluge koje se nude. Možda su vam u tom trenutku te usluge nebitne, no za deset dana kad budete tražili usluge izrade svjetlećih reklama, sjetit ćete se ranije primijećenog izloga.

Informiranje kupaca: važno je napomenuti da se izlog može koristiti za bilo koju vrstu komunikacije s javnosti. Osim naglašavanja brenda, iskoristite izlog kako biste informirali kupce o proizvodima koje prodajete ili o uslugama koje pružate. Osim toga, možete navesti radno vrijeme poslovnice, web stranicu, telefonski broj, adresu elektroničke pošte i sl. Ovo je iznimno korisno ako se klijent nađe ispred zatvorene poslovnice.

Učinkovita promocija događanja: oslikavanje izloga iznimno je korisno i prikladno za kratkoročne promocije nadolazećih događaja. Ako se bliži radionica koju planirate već duže vrijeme, zašto ne biste privremeno oslikali izlog te tako postavili važne informacije na vidljivo mjesto? Navedite program događanja ili vrijeme održavanja radionica. Postoje puno veće šanse da će se za vaš događaj zainteresirati i tek slučajni prolaznici.

Niski troškovi: ako želite postaviti oglas na neku drugu lokaciju, ne samo da ćete morati platiti oglas nego i izradu oglasa. S druge strane, oslikavanje izloga predstavlja iznimno jeftin način oglašavanja; ipak je riječ o vlastitim prostorima i izlozima.

Trebate oslikati izlog ili štand? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik