Kalendari

Kalendari ne predstavljaju isključivo podsjetnik za nadolazeće događaje nego su i izvrstan način promocije i oglašavanja.

Tražite li i vi jedinstveni „alat“ za promociju vaše tvrtke, no ne znate točno što biste odabrali? Odustali ste od promotivnih olovaka, upaljača, blokova ili čaša koje uvijek završe negdje na dnu ormara?

Kalendari ne predstavljaju isključivo podsjetnik za nadolazeće događaje nego su i izvrstan način promocije i oglašavanja.

Kako biste bili sigurni da će vaš promotivni materijal uvijek biti koristan i na dohvat ruke, savjetujemo vam da razmislite o izradi promotivnih kalendara. Postoji puno različitih vrsta promotivnih kalendara, no najočiglednija činjenica je ta da oni predstavljaju svakodnevni podsjetnik na vaše poslovanje.

Zašto su važni promotivni kalendari?

Promotivni kalendar može poboljšati učinkovitost vašeg poslovanja. S obzirom na to da su kalendari sami po sebi korisni, ljudi se često služe s njima, stoga je velika vjerojatnost da će upamtiti logo ili bilo koju drugu značajku vašeg poslovanja.

Vrste kalendara
– Stolni kalendar
– Zidni kalendar
– Džepni kalendar

Na što treba obratiti pozornost prilikom izrade kalendara?

– Predstavljanje vaše tvrtke ili brenda: na kalendaru obavezno morate navesti naziv tvrtke i kontakt podatke. Osim toga, kalendar može biti u skladu s vašim poslovanjem: odlučite se za dizajn kalendara koji će upotpuniti vaše poslovanje.
– Tko je ciljanja publika?
– Vrsta kalendara: želite li izraditi male džepne kalendare, velike zidne kalendare u jednom komadu, trodijelne ili četverodijelne kalendare ili ste više zainteresirani za neku drugu mogućnost

Prednosti promotivnih kalendara

1. Postoji stvarna potreba za kalendarima: kalendari se nalaze u uredima, domovima, školama, trgovinama i na ostalim mjestima. Kada želite reklamirati vašu tvrtku ili robnu marku, ključna je izloženost reklama u bilo koje vrijeme, na bilo kojem mjestu. Iz tog su razloga kalendari idealni alat za promidžbu vašeg poslovanja. Ljudi trebaju kalendare kako bi se mogli organizirati i upravljati svojim vremenom. Ponekad čak nije dovoljan samo jedan kalendar, primjerice na poslu, nego i u kući. Sjetite se svih obaveza i rođendana koje biste mogli zaboraviti. Zato su promotivni kalendari najkorisniji reklamni materijal koji možete zamisliti. Bez obzira na to o kakvoj vrsti kalendara je riječ, na njemu se jasno navodi vaš logotip, naziv tvrtke i kontakt informacije.

2. Promotivni kalendari su zanimljivi i zabavni: prilikom dizajniranja kalendara, na raspolaganju vam stoje sve mogućnosti. Neke tvrtke izrađuju kalendare na temelju njihovog poslovanja. Tako će primjerice veterinar dati izraditi kalendar na kojem će za svaki mjesec biti prikazane životinje u smiješnim i simpatičnim pozama. Tvrtke za uređenje okoliša mogu koristiti vlastite fotografije ili slikovne prikaze o tome koje cvijeće se sadi u određeno doba godine i sl.

3. Jednostavnost izrade kalendara: za izradu kalendara obratite se profesionalcima koji će uzeti u obzir sve vaše želje koje se tiču samog dizajna, dimenzije kalendara i ostalih karakteristika.

4. Ušteda novca: s obzirom na to da je riječ o kalendarima, a kalendari se pripremaju i izrađuju jednom godišnje, to automatski znači uštedu vašeg novca; jednom kad napravite kalendar, on će trajati cijelu godinu.

Promotivni kalendari zaista rade za vas. Kada sljedeći put budete razmišljali o oglašavanju vaše tvrtke, obavezno razmislite o izradi promotivnih kalendara, jer oni pružaju sjajne rezultate. Kalendari su praktični, pristupačni i dugotrajni.

Trebate izraditi kalendar? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik