Letci

Izrada letaka – flayera

Izrada letaka podrazumijeva planiranje i dizajniranje letaka na način da zaokupe pažnju čitatelja odnosno potencijalnih kupaca.

Najvažnija stavka kod izrade letaka je uz pomoć grafičkog dizajna stvoriti pozitivan dojam. Zato letak treba izgledati profesionalno i moći privući publiku da bi saznali više o vašem poslovanju. Iz tog razloga savjetujemo vam da se obratite profesionalcima koji će u skladu s vašim željama, potrebama i vrsti poslovanja načiniti originalne letke na zadovoljstvo vas i vaših kupaca.

Na što sve treba obratiti pažnju kod izrade letaka

Kreativni dizajn: velika većina ljudi često se odluči za najjeftiniju opciju, kako bi imali što manje troškova. No, najjeftinija opcija nije uvijek isplativa. Ako tražite neki posebni dizajn koji će privući široku publiku, morate zanemariti cijenu, jer u suprotnom, nećete daleko dogurati. Osim toga, postoji mogućnost da najjeftinija opcija može imati skrivene troškove koje ćete zbrajati kad sve bude gotovo. Jednako tako i ne manje važno, dizajn letka mora biti u skladu s vašim poslovanjem.

Ako želite da vaš letak izgledom privlači pozornost publike, obavezno se morate savjetovati s profesionalnim dizajnerima.

Jedinstvenost i originalnost: istražite tržište i pokušajte zamisliti jedinstveni i originalni dizajn vašeg letka. Vodite računa o tome da se stilom i bojama razlikuje od vaših konkurenata. Ono što je jednako tako važno, provjerite je li možda u prošlosti nekad korišten dizajn koji ste odabrali (ako je riječ o nekom predlošku). Zapamtite, dizajn letka privlači pažnju i gradi povjerenje.

Ciljana publika: prije same izrade letka uvijek treba imati na umu vašu ciljanu publiku, kako biste bilo sigurni da ste se odlučili za najučinkovitije marketinške kampanje. Osim toga, treba razmisliti i o kvaliteti papira, stilu presavijanja letka i eventualnim prilagođenim oblicima.

Prednosti kvalitetnih letaka na poslovanje tvrtke

Pouzdanost i dostupnost: baš poput vizitki, letci su uvijek dostupni. Uvijek možete ponijeti pokoji letak kada idete na poslovni sastanak i kvalitetno predstaviti vašu tvrtku.
Podrška poslovanja: dobro osmišljen letak služi kao podrška u poslovanju neke tvrtke, u plasiranju proizvoda na tržište ili u predstavljanju neke usluge. Korak po korak i vidjet ćete kako letak „uvjerava“ vaše potencijalne klijente da zaista žele i trebaju vašu uslugu.

Kontakt podaci i osnovne informacije su na dohvat ruke: dobar letak mora sadržavati sve kontakt podatke tvrtke kao što su telefonski broj, adresa, web stranica, profili na društvenim mrežama, e-mail adresa i sl. Iznimno je važno da ti kontakt podatci budu lako uočljivi i čitljivi. Neki potencijalni klijenti možda se ne koriste internetom ili nisu toliko vješti u pronalaženju vaših podataka na mreži, tako da će najviše ovisiti o tiskanim promidžbenim materijalima poput, dakle, letka.

Potaknite ljude da se koriste vašim uslugama i da kupuju vaše proizvode, stoga napravite originalne i jedinstvene letke čija će kvaliteta uvijek ukazivati na najvišu razinu profesionalnosti.

Letci su „tihi prodavači“: letci predstavljaju opipljiv podsjetnik na vaše usluge i proizvode, stoga je iznimno važno da kroz sadržaj, dizajn i ostale vizualne elemente, letci predstave vašu tvrtku u najboljem svjetlu.

3 najvažnija elementa kvalitetnog letka:
– Zanimljiva ponuda
– Slika (predstavlja komunikaciju između vas i potencijalnih kupaca)
– „poziv na djelovanje“: potaknuti ljude da vas nazovu ili dođu u poslovnicu

Trebate izraditi letke? Obratite nam se s povjerenjem!

Izbornik